1. Wypełnij i prześlij formularz zwrotu drogą elektroniczną na adres [email protected] lub skorzystaj z zakładki ” Zamówienia” gdy masz u nas konto.
    2. Zapakuj zwracany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu) i włóż do paczki formularz zwrotu. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, dołącz kartkę z twoimi danymi i numerem zamówienia. Pamiętaj o numerze konta bankowego, gdy wybrałeś/aś opcję za pobraniem.
    3. Odeślij paczkę na adres:
      SpaWear
      ul. Zielona 14
      90-601 Łódź
      Z dopiskiem „Zwrot”

PAMIĘTAJ:

    • Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
    • Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
    • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania” / „Paczka polecona”.
    • Nie prowadzimy wymian.

Reklamacja towaru

    1. Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego. Wypełnienie wszystkich pól formularza oraz dokładne opisanie przedmiotu reklamacji (w tym opisu nieprawidłowości i czasu ich wystąpienia) pozwoli nam na jej sprawniejsze rozpatrzenie.
    2. Wyślij wypełniony formularz na adres: [email protected]

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego produktu.