20 PLN RABATU ZA ZAPIS DO NEWSLETTERA

Nie czekaj na prezent, z kodem: Mikołajki otrzymasz 10% rabatu!

Do końca promocji pozostało:

0
0
0
0
Dni
0
0
Godz
0
0
Min
0
0
Sek
BEZPŁATNA DOSTAWA PRZY ZAMÓWIENIACH POWYŻEJ 300 ZŁ90% ZAMÓWIEŃ WYSYŁAMY W 24H14 DNI NA ZWROT LUB WYMIANĘ
Pomoc2022-08-17T13:30:02+00:00

Czyżbyś potrzebował... pomocy?! Śpieszymy z wyjaśnieniami.

Cieszymy się, że tu zajrzałeś. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, postaramy się je rozwiać. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania.

Zwrot & wymiana

Wysyłka & dostawa

Czas dostarczenia przesyłki.2022-03-19T15:07:52+00:00

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1 dzień roboczy + dostawa. W 10% przypadkach ten czas może się wydłużyć do 5 dni roboczych + dostawa. Jeżeli czas oczekiwania jest dłuższy niż 7 dni od złożenia zamówienia, daj Nam znać, być może wystąpił błąd w płatnościach.

Nasi partnerzy logistyczni.2022-03-19T15:08:10+00:00

Współpracujemy z firmą kurierską Inpost, która obsługuje paczkomaty, dowozi pod adres, a także dostarcza paczki pobraniowe.

Śledzenie paczki.2022-03-19T15:08:34+00:00

Po opuszczeniu paczki z naszego sklepu, na wskazany wcześniej e-mail przyjdzie powiadomienie o najnowszym statusie. Możesz śledzić paczkę przez naszą stronę: lub na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Wysyłka za granicę.2022-03-19T15:08:59+00:00

Jest możliwość zamówienia naszych produktów w dowolne miejsce na ziemi, po spełnieniu niżej wymienionych warunków:

  1. Nasz partner logistyczny DPD dowozi w to miejsce.
  2. Przesyłka nie może być cięższa niż 30kg(około 70 fartuchów).
  3. Przesyłka zostanie opłacona przed podróżą na podstawie dokumentu proforma.
  4. Wartość zamówienia przekracza 1000 zł(nie licząc dostawy).
Przesyłka nie dotarła.2022-03-19T15:09:18+00:00

W przypadku gdy przesyłka została od Nas wysłana i nie dotarła do Ciebie, należy skontaktować się z naszym partnerem logistycznym w celu wyjaśnienia sytuacji.

Inne

Kolor kompletu jest inny niż na stronie internetowej.2022-03-19T15:13:36+00:00

Dokładamy wszelkich starań, by kolor wyświetlany na Twoim telefonie lub komputerze zgadzał się z rzeczywistym kolorem produktu. Niestety z powodu różnego rodzaju naświetlania, gammy oraz osobistych preferencji, zdarza się, że kolor który dostaniesz był inny, niż przypuszczałeś/aś.

Kolor dołu różni się od koloru góry.2022-03-19T15:13:56+00:00

Zdarzają się pomyłki – w końcu jesteśmy ludźmi ???? – i kolor może się różnić odcieniem. Spowodowane jest to brakiem idealnej powtarzalności materiału, więc gdy przychodzi do nas dostawa nowego materiału, może być delikatna, duża lub znikoma różnica w kolorze. Staramy się wtedy dopasowywać komplety pod konkretną belkę materiału. W przypadku takiej pomyłki zgłoś się do nas poprzez formularz.

Inna sytuacja, to kupienie odzieży w różnych materiałach, które się odcieniami nie pokrywają. Zwróć uwagę na nazwy materiałów!

Jak działają punkty lojalnościowe?2022-03-19T15:14:22+00:00
Indywidualne zamówienia.2022-03-19T15:14:52+00:00

Rzeczy których się podejmujemy: haftowanie na odzieży, wydłużanie/skracanie spodni/fartucha/bluzy, skracanie/wydłużanie rękawów, powiększanie/pomniejszanie rozmiarów, zmiana materiału w danym fasonie, zmiana koloru lamówki.

Prosiłem o fakturę a dostałem paragon.2022-03-19T15:15:16+00:00

Otrzymanie paragonu zamiast faktury, wynika najczęściej z błędnie wypełnionych danych podczas składania zamówienia. Po uzyskaniu paragonu, nie ma możliwości zamienić jej na fakturę.

Nie ma mojego rozmiaru, kiedy będzie?2022-03-19T15:15:40+00:00

W przypadku, gdy nie ma twojego rozmiaru w danym kolorze i modelu, zaznacz „Powiadom mnie o dostępności”. W ten sposób dostaniemy informację, że czekasz na ten produkt i postaramy się go jak najszybciej dla Ciebie uszyć. Jeżeli po dłuższym czasie nic się nie zmienia, daj nam znać.

Tytuł

Przejdź do góry