Czyżbyś potrzebował... pomocy?!
Śpieszymy z wyjaśnieniami.
Zwrot
Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? W ciągu 14 dni masz prawo do zwrotu produktu. Pamiętaj, że produkt który zwracasz nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać oryginalnie przyczepioną etykietę.
- Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj: FORMULARZ ZWROTU lub ręcznie go przepisz.
- Spakuj do paczki zwracany produkt z formularzem.
- Nadaj paczkę dowolnym kurierem lub pocztą polską na nasz adres: SPAWEAR Zielona 14 90-601 Łódź.
- Od otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze do 14 dni roboczych.
Zamówiony towar posiada roczną gwarancję. Jeżeli w czasie tego okresu produkt uległ zniszczeniu bez pomocy osób trzecich, masz prawo do reklamacji.
- Wypełnij formularz reklamacji:
- Wyślij go na adres: [email protected] i czekaj na rozpatrzenie.
- W ciągu 7 dni roboczych zapoznamy się z wnioskiem i go rozpatrzymy.
Z dalszymi informacjami będziemy się kontaktować w odpowiedzi na maila.
Procedura zwrotu/wymiany rozpoczyna się w chwili, gdy Twoja przesyłka dotrze do naszego sklepu. Od tego momentu w ciągu 7 dni roboczych zrealizujemy zwroty/wymiany i otrzymasz od nas maila. Jeżeli nie otrzymałeś maila a minęło 7 dni warto wówczas sprawdzić status śledzenia przesyłki czy na pewno do nas dotarła.
Wszystkie produkty można odesłać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Wszystkie paczki które zwracasz, muszą trafić na Zieloną 14 w Łodzi. Nie ma możliwości nadania paczki na inne punkty lub adresy. Takich paczek nie odbieramy.
Koszt transportu ponosi kupujący.
W sytuacjach nadzwyczajnych jesteśmy w stanie przedłużyć termin do jednego miesiąca pod warunkiem:
- Zwracana odzież nie była na promocji, nie będzie nosić śladów użytkowania oraz będzie posiadała oryginalną etykietę.
Każda taka sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie, więc skorzystaj z naszego formularza kontaktowego lub napisz na: [email protected]
Wysyłka & dostawa
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1 dzień roboczy + dostawa. W 10% przypadkach ten czas może się wydłużyć do 5 dni roboczych + dostawa. Jeżeli czas oczekiwania jest dłuższy niż 7 dni od złożenia zamówienia, daj Nam znać, być może wystąpił błąd w płatnościach.
Współpracujemy z firmą kurierską InPost, która obsługuje paczkomaty, dowozi pod adres, a także dostarcza paczki pobraniowe.
Współpracujemy z firmą kurierską GLS, która obsługuje punkty odbioru, dowozi pod adres, a także dostarcza paczki pobraniowe.
Po opuszczeniu paczki z naszego sklepu, na wskazany wcześniej e-mail przyjdzie powiadomienie o najnowszym statusie. Możesz śledzić paczkę na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek
Jest możliwość zamówienia naszych produktów w dowolne miejsce na ziemi, po spełnieniu niżej wymienionych warunków:
- Nasz partner logistyczny DPD dowozi w to miejsce.
- Przesyłka nie może być cięższa niż 30kg (około 70 fartuchów).
- Przesyłka zostanie opłacona przed podróżą na podstawie dokumentu proforma.
- Wartość zamówienia przekracza 1000 zł (nie licząc dostawy).
W przypadku gdy przesyłka została od Nas wysłana i nie dotarła do Ciebie, należy skontaktować się z naszym partnerem logistycznym w celu wyjaśnienia sytuacji.
Inne
Dokładamy wszelkich starań, by kolor wyświetlany na Twoim telefonie lub komputerze zgadzał się z rzeczywistym kolorem produktu. Niestety z powodu różnego rodzaju naświetlania, gammy oraz osobistych preferencji, zdarza się, że kolor który dostaniesz był inny, niż przypuszczałeś/aś.
Zdarzają się pomyłki – w końcu jesteśmy ludźmi – i kolor może się różnić odcieniem. Spowodowane jest to brakiem idealnej powtarzalności materiału, więc gdy przychodzi do nas dostawa nowego materiału, może być delikatna, duża lub znikoma różnica w kolorze. Staramy się wtedy dopasowywać komplety pod konkretną belkę materiału. W przypadku takiej pomyłki zgłoś się do nas poprzez formularz.
Inna sytuacja, to kupienie odzieży w różnych materiałach, które się odcieniami nie pokrywają. Zwróć uwagę na nazwy materiałów!
Rzeczy których się podejmujemy: haftowanie na odzieży, wydłużanie/skracanie spodni/fartucha/bluzy, skracanie/wydłużanie rękawów, powiększanie/pomniejszanie rozmiarów, zmiana materiału w danym fasonie, zmiana koloru lamówki.
Otrzymanie paragonu zamiast faktury, wynika najczęściej z błędnie wypełnionych danych podczas składania zamówienia. Po uzyskaniu paragonu, nie ma możliwości zamienić jej na fakturę.
Sytuacja zależy od danego modelu. Są dwie możliwości:
1. Produkt wyświetla się z informacją: “Brak w magazynie. Uszyjemy to dla Ciebie w ciągu 14 dni roboczych.” Taki produkt można kupić, lecz trzeba się uzbroić w cierpliwość.
2. Produkt wyświetla się z informacją: “Brak w magazynie” Wtedy nie masz możliwości kupienia takiego produktu dopóki nie pojawi się z powrotem na magazynie. W takiej sytuacji warto napisać do nas maila z pytaniem o dostępność i ewentualnym czasem realizacji.