Wymiana towaru
- Wypełnij i prześlij formularz wymiany drogą elektroniczną na adres [email protected].
- Wymiany dokonujesz na własny koszt.
- Zapakuj wymieniany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu) i włóż do paczki formularz wymiany. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, dołącz kartkę z twoimi danymi i numerem zamówienia.
- Odeślij paczkę na adres:
SpaWear
ul. Zielona 14
90-601 Łódź
Z dopiskiem „Wymiana”
PAMIĘTAJ:
-
- Przesyłka zwrotna jest opłacana przez nas.
- Wymianę prowadzimy w obrębie danego modelu – wymienić można tylko kolor lub rozmiar.
- Wymiana towaru będzie realizowana w przeciągu 14 dni roboczych od odebrania przez nas przesyłki. Jest to spowodowane możliwym brakiem na stanie danego produktu i potrzebną uszycia go w pracowni.
- W przypadku braku produktów na stanie magazynowym zostaną zwrócone pieniądze. Dotyczy to przede wszystkim produktów z wyprzedaży.
Zwrot towaru
-
- Wypełnij i prześlij formularz zwrotu drogą elektroniczną na adres [email protected] lub skorzystaj z zakładki ” Zamówienia” gdy masz u nas konto.
- Zapakuj zwracany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu) i włóż do paczki formularz zwrotu. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, dołącz kartkę z twoimi danymi i numerem zamówienia. Pamiętaj o numerze konta bankowego, gdy wybrałeś/aś opcję za pobraniem.
- Odeślij paczkę na adres:
SpaWear
ul. Zielona 14
90-601 Łódź
Z dopiskiem „Zwrot”
PAMIĘTAJ:
-
- Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
- Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania” / „Paczka polecona”.
- Nie prowadzimy wymian.
Reklamacja towaru
-
- Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego. Wypełnienie wszystkich pól formularza oraz dokładne opisanie przedmiotu reklamacji (w tym opisu nieprawidłowości i czasu ich wystąpienia) pozwoli nam na jej sprawniejsze rozpatrzenie.
- Wyślij wypełniony formularz na adres: [email protected]
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego produktu.