Czyżbyś potrzebował... pomocy? :) Śpieszymy z wyjaśnieniami.
Cieszymy się, że tu zajrzałaś/eś. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, postaramy się je rozwiać. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania.
Jaka jest procedura zwrotu/wymiany?
Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? W ciągu 14 dni masz prawo do zwrotu/wymiany produktu. Pamiętaj, że produkt który zwracasz/wymieniasz nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać oryginalnie przyczepioną etykietę.
ZWROT:
- Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj: FORMULARZ ZWROTU lub ręcznie go przepisz
- Spakuj do paczki zwracany produkt z formularzem.
- Nadaj paczkę dowolnym kurierem lub pocztą polską na nasz adres: SPAWEAR Zielona 14 90-601 Łódź z dopiskiem „zwrot”.
- Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
- Od otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze do 14 dni roboczych.
WYMIANA:
- Wypełnij formularz wymiany, który znajdziesz tutaj: FORMULARZ WYMIANY lub ręcznie go przepisz.
- Spakuj do paczki wymieniany produkt z formularzem.
- Nadaj paczkę dowolnym kurierem lub pocztą polską na nasz adres: SPAWEAR Zielona 14 90-601 Łódź z dopiskiem „wymiana”.
- Wymiany dokonujesz na własny koszt, przesyłkę zwrotną opłacamy my.
- Wymianę prowadzimy w obrębie danego modelu – wymienić można tylko kolor lub rozmiar.
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki mamy czas do 14 dni na wymianę produktu. Produktów z wyprzedaży nie wymieniamy!
Jaka jest procedura reklamacji?
Zamówiony towar posiada roczną gwarancję. Jeżeli w czasie tego okresu produkt uległ zniszczeniu bez pomocy osób trzecich, masz prawo do reklamacji.
- Wypełnij formularz reklamacji: FORMULARZ REKLAMACJI
- Wyślij go na adres: sklep@spawear.pl i czekaj na rozpatrzenie.
- W ciągu 7 dni roboczych zapoznamy się z wnioskiem i go rozpatrzymy.
Z dalszymi informacjami będziemy się kontaktować w odpowiedzi na maila.
Czy moja paczka dotarła do sklepu?
Procedura zwrotu/wymiany rozpoczyna się w chwili, gdy Twoja przesyłka dotrze do naszego sklepu. Od tego momentu w ciągu max 14 dni roboczych zrealizujemy zwroty/wymiany i otrzymasz od nas maila. Jeżeli nie otrzymałeś maila a minęło 14 dni warto wówczas sprawdzić status śledzenia przesyłki czy na pewno do nas dotarła.
Ile mam czasu na odesłanie paczki?
Wszystkie produkty można odesłać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Czy mogę zwrócić na paczkomat lub inny punkt odbioru?
Wszystkie paczki które zwracasz, muszą trafić na Zieloną 14 w Łodzi. Nie ma możliwości nadania paczki na inne punkty lub adresy. Takie paczki nie zostaną przez nas odebrane :(
Kto płaci za zwrot?
Koszt transportu ponosi kupujący, chyba że błąd wystąpił po naszej stronie, wtedy zwracamy za przesyłkę.
Spóźniłem się ze zwrotem, co teraz?
W sytuacjach nadzwyczajnych jesteśmy w stanie przedłużyć termin do jednego miesiąca pod warunkiem:
- Zwracana odzież nie była na promocji, nie będzie nosić śladów użytkowania oraz będzie posiadała oryginalną etykietę.
Każda taka sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie, więc skorzystaj z naszego formularza kontaktowego lub napisz na: sklep@spawear.pl
Wysyłka & dostawa
Czas dostarczenia przesyłki
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni roboczych + dostawa. W 10% przypadkach ten czas może się wydłużyć do 5 dni roboczych + dostawa. Jeżeli czas oczekiwania jest dłuższy niż 7 dni od złożenia zamówienia, daj Nam znać, być może wystąpił błąd w płatnościach.
Nasi partnerzy logistyczni
Współpracujemy z:
- firmą kurierską InPost, która obsługuje paczkomaty, dowozi pod adres, a także dostarcza paczki pobraniowe,
- firmą kurierską GLS, która obsługuje punkty odbioru, dowozi pod adres, a także dostarcza paczki pobraniowe,
- firmą kurierską DPD, która obsługuje punkty odbioru, dowozi pod adres,
- pocztą polską.
Śledzenie paczki
Po opuszczeniu paczki z naszego sklepu, na wskazany wcześniej e-mail przyjdzie powiadomienie o najnowszym statusie. Możesz śledzić paczkę na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek, https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek, https://mojapaczka.dpd.com.pl/login
Wysyłka za granicę
Jest możliwość zamówienia naszych produktów w dowolne miejsce na ziemi, po spełnieniu niżej wymienionych warunków:
- Nasz partner logistyczny DPD dowozi w to miejsce.
- Przesyłka nie może być cięższa niż 30kg (około 70 fartuchów).
- Przesyłka zostanie opłacona przed podróżą na podstawie dokumentu proforma.
- Wartość zamówienia przekracza 1000 zł (nie licząc dostawy).
Przesyłka nie dotarła
W przypadku gdy przesyłka została od Nas wysłana i nie dotarła do Ciebie, należy skontaktować się z naszym partnerem logistycznym w celu wyjaśnienia sytuacji.
Inne
Kolor kompletu jest inny niż na stronie internetowej
Dokładamy wszelkich starań, by kolor wyświetlany na Twoim telefonie lub komputerze zgadzał się z rzeczywistym kolorem produktu. Niestety z powodu różnego rodzaju naświetlania, gammy oraz osobistych preferencji, zdarza się, że kolor który dostaniesz był inny, niż przypuszczałeś/aś.
Kolor dołu różni się od koloru góry
Zdarzają się pomyłki – w końcu jesteśmy ludźmi – i kolor może się różnić odcieniem. Spowodowane jest to brakiem idealnej powtarzalności materiału, więc gdy przychodzi do nas dostawa nowego materiału, może być delikatna, duża lub znikoma różnica w kolorze. Staramy się wtedy dopasowywać komplety pod konkretną belkę materiału. W przypadku takiej pomyłki zgłoś się do nas poprzez formularz.
Inna sytuacja, to kupienie odzieży w różnych materiałach, które się odcieniami nie pokrywają. Zwróć uwagę na nazwy materiałów!
Indywidualne zamówienie
Rzeczy których się podejmujemy: haftowanie na odzieży, wydłużanie/skracanie spodni/fartucha/bluzy, skracanie/wydłużanie rękawów, powiększanie/pomniejszanie rozmiarów, zmiana materiału w danym fasonie. W celu złożenia zamówienia prosimy o napisane do nas maila z poniższymi danymi:
- Adres do wysyłki oraz dane do wystawienia fv/paragonu,
- Nazwa modelu, kolor, rozmiar, ilość,
- Plik z logo oraz informacja z miejscem gdzie ma się logo znajdować na odzieży lub ewentualne zmiany indywidualne.
Zamówienia indywidualne są realizowane na ten moment tylko i wyłącznie przez maila i nie można ich zwracać ani wymieniać, dlatego prosimy o przemyślane zakupy. Czas realizacji takiego zamówienia może wydłużyć się do 3 tygodni. Po napisaniu maila będziemy wysyłać informacje z danymi do opłacenia i od momentu zaksięgowania wpłaty zaczynamy realizację zamówienia.
Prosiłem o fakturę, a dostałem paragon
Otrzymanie paragonu zamiast faktury, wynika najczęściej z błędnie wypełnionych danych podczas składania zamówienia. Po uzyskaniu paragonu, nie ma możliwości zamienić jej na fakturę.
CZY WYSTAWIAMY FAKTURY IMIENNE?
W naszym systemie faktury imienne występują tylko i wyłącznie pod nazwą paragonu imiennego. W przypadku sytuacji gdzie mogą Państwo otrzymać zwrot kosztów z miejsca pracy prosimy o wypełnienie okienka NIP firmy i napisanie w notatce do zamówienia swoich danych jako odbiorcy.
Nie ma mojego rozmiaru, kiedy będzie?
Sytuacja zależy od danego modelu. Są dwie możliwości:
1. Produkt wyświetla się z informacją: „Brak w magazynie. Uszyjemy to dla Ciebie w ciągu 14 dni roboczych.” Taki produkt można kupić, lecz trzeba się uzbroić w cierpliwość.
2. Produkt wyświetla się z informacją: „Brak w magazynie” Wtedy nie masz możliwości kupienia takiego produktu dopóki nie pojawi się z powrotem na magazynie. W takiej sytuacji warto napisać do nas maila z pytaniem o dostępność i ewentualnym czasem realizacji.