Czyżbyś potrzebował... pomocy? :) Śpieszymy z wyjaśnieniami.

Cieszymy się, że tu zajrzałaś/eś. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, postaramy się je rozwiać. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania.

Zwrot

Jaka jest procedura zwrotu/wymiany?

Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? W ciągu 14 dni masz prawo do zwrotu/wymiany produktu. Pamiętaj, że produkt który zwracasz/wymieniasz nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać oryginalnie przyczepioną etykietę.

ZWROT:

  1. Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj:  FORMULARZ ZWROTU lub ręcznie go przepisz
  2. Spakuj do paczki zwracany produkt z formularzem.
  3. Nadaj paczkę dowolnym kurierem lub pocztą polską na nasz adres: SPAWEAR Zielona 14 90-601 Łódź z dopiskiem „zwrot”.
  4. Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
  5. Od otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze do 14 dni roboczych.

WYMIANA:

  1. Wypełnij formularz wymiany, który znajdziesz tutaj:  FORMULARZ WYMIANY lub ręcznie go przepisz.
  2. Spakuj do paczki wymieniany produkt z formularzem.
  3. Nadaj paczkę dowolnym kurierem lub pocztą polską na nasz adres: SPAWEAR Zielona 14 90-601 Łódź z dopiskiem „wymiana”.
  4. Wymiany dokonujesz na własny koszt, przesyłkę zwrotną opłacamy my.
  5. Wymianę prowadzimy w obrębie danego modelu – wymienić można tylko kolor lub rozmiar. 
  6. Po otrzymaniu przez nas przesyłki mamy czas do 14 dni na wymianę produktu. Produktów z wyprzedaży nie wymieniamy!
Jaka jest procedura reklamacji?

Zamówiony towar posiada roczną gwarancję. Jeżeli w czasie tego okresu produkt uległ zniszczeniu bez pomocy osób trzecich, masz prawo do reklamacji.

  1. Wypełnij formularz reklamacji: FORMULARZ REKLAMACJI
  2. Wyślij go na adres: sklep@spawear.pl i czekaj na rozpatrzenie.
  3. W ciągu 7 dni roboczych zapoznamy się z wnioskiem i go rozpatrzymy.

Z dalszymi informacjami będziemy się kontaktować w odpowiedzi na maila.

Czy moja paczka dotarła do sklepu?

Procedura zwrotu/wymiany rozpoczyna się w chwili, gdy Twoja przesyłka dotrze do naszego sklepu. Od tego momentu w ciągu max 14 dni roboczych zrealizujemy zwroty/wymiany i otrzymasz od nas maila. Jeżeli nie otrzymałeś maila a minęło 14 dni warto wówczas sprawdzić status śledzenia przesyłki czy na pewno do nas dotarła.

Ile mam czasu na odesłanie paczki?

Wszystkie produkty można odesłać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Czy mogę zwrócić na paczkomat lub inny punkt odbioru?

Wszystkie paczki które zwracasz, muszą trafić na Zieloną 14 w Łodzi. Nie ma możliwości nadania paczki na inne punkty lub adresy. Takie paczki nie zostaną przez nas odebrane :(

Kto płaci za zwrot?Spóźniłem się ze zwrotem, co teraz?

Kto płaci za zwrot?

Koszt transportu ponosi kupujący, chyba że błąd wystąpił po naszej stronie, wtedy zwracamy za przesyłkę.

Spóźniłem się ze zwrotem, co teraz?

Spóźniłem się ze zwrotem, co teraz?

W sytuacjach nadzwyczajnych jesteśmy w stanie przedłużyć termin do jednego miesiąca pod warunkiem:

  1. Zwracana odzież nie była na promocji, nie będzie nosić śladów użytkowania oraz będzie posiadała oryginalną etykietę.

Każda taka sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie, więc skorzystaj z naszego formularza kontaktowego lub napisz na: sklep@spawear.pl

Wysyłka & dostawa

Czas dostarczenai przesyłki

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni roboczych + dostawa. W 10% przypadkach ten czas może się wydłużyć do 5 dni roboczych + dostawa. Jeżeli czas oczekiwania jest dłuższy niż 7 dni od złożenia zamówienia, daj Nam znać, być może wystąpił błąd w płatnościach.

Nasi partnerzy logistyczni

Współpracujemy z:

  • firmą kurierską InPost, która obsługuje paczkomaty, dowozi pod adres, a także dostarcza paczki pobraniowe,
  • firmą kurierską GLS, która obsługuje punkty odbioru, dowozi pod adres, a także dostarcza paczki pobraniowe,
  • firmą kurierską DPD, która obsługuje punkty odbioru, dowozi pod adres,
  • pocztą polską.
Śledzenie paczki

Po opuszczeniu paczki z naszego sklepu, na wskazany wcześniej e-mail przyjdzie powiadomienie o najnowszym statusie. Możesz śledzić paczkę na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek, https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek, https://mojapaczka.dpd.com.pl/login

Wysyłka za granicę

Jest możliwość zamówienia naszych produktów w dowolne miejsce na ziemi, po spełnieniu niżej wymienionych warunków:

  1. Nasz partner logistyczny DPD dowozi w to miejsce.
  2. Przesyłka nie może być cięższa niż 30kg (około 70 fartuchów).
  3. Przesyłka zostanie opłacona przed podróżą na podstawie dokumentu proforma.
  4. Wartość zamówienia przekracza 1000 zł (nie licząc dostawy).
Przesyłka nie dotarła

W przypadku gdy przesyłka została od Nas wysłana i nie dotarła do Ciebie, należy skontaktować się z naszym partnerem logistycznym w celu wyjaśnienia sytuacji.

Inne

Kolor kompletu jest inny niż na stronie internetowej

Dokładamy wszelkich starań, by kolor wyświetlany na Twoim telefonie lub komputerze zgadzał się z rzeczywistym kolorem produktu. Niestety z powodu różnego rodzaju naświetlania, gammy oraz osobistych preferencji, zdarza się, że kolor który dostaniesz był inny, niż przypuszczałeś/aś.

Kolor dołu różni się od koloru góry

Zdarzają się pomyłki – w końcu jesteśmy ludźmi – i kolor może się różnić odcieniem. Spowodowane jest to brakiem idealnej powtarzalności materiału, więc gdy przychodzi do nas dostawa nowego materiału, może być delikatna, duża lub znikoma różnica w kolorze. Staramy się wtedy dopasowywać komplety pod konkretną belkę materiału. W przypadku takiej pomyłki zgłoś się do nas poprzez formularz.

Inna sytuacja, to kupienie odzieży w różnych materiałach, które się odcieniami nie pokrywają. Zwróć uwagę na nazwy materiałów!

Indywidualne zamówienie

Rzeczy których się podejmujemy: haftowanie na odzieży, wydłużanie/skracanie spodni/fartucha/bluzy, skracanie/wydłużanie rękawów, powiększanie/pomniejszanie rozmiarów, zmiana materiału w danym fasonie. W celu złożenia zamówienia prosimy o napisane do nas maila z poniższymi danymi:

  • Adres do wysyłki oraz dane do wystawienia fv/paragonu,
  • Nazwa modelu, kolor, rozmiar, ilość,
  • Plik z logo oraz informacja z miejscem gdzie ma się logo znajdować na odzieży lub ewentualne zmiany indywidualne.

Zamówienia indywidualne są realizowane na ten moment tylko i wyłącznie przez maila i nie można ich zwracać, dlatego prosimy o przemyślane zakupy. Czas realizacji takiego zamówienia może wydłużyć się do 3 tygodni. Po napisaniu maila będziemy wysyłać informacje z danymi do opłacenia i od momentu zaksięgowania wpłaty zaczynamy realizację zamówienia.

Prosiłem o fakturę, a dostałem paragon

Otrzymanie paragonu zamiast faktury, wynika najczęściej z błędnie wypełnionych danych podczas składania zamówienia. Po uzyskaniu paragonu, nie ma możliwości zamienić jej na fakturę.

Nie ma mojego rozmiaru, kiedy będzie?

Sytuacja zależy od danego modelu. Są dwie możliwości:
1. Produkt wyświetla się z informacją: „Brak w magazynie. Uszyjemy to dla Ciebie w ciągu 14 dni roboczych.” Taki produkt można kupić, lecz trzeba się uzbroić w cierpliwość.
2. Produkt wyświetla się z informacją: „Brak w magazynie” Wtedy nie masz możliwości kupienia takiego produktu dopóki nie pojawi się z powrotem na magazynie. W takiej sytuacji warto napisać do nas maila z pytaniem o dostępność i ewentualnym czasem realizacji.