Wymiany, zwroty i reklamacje

Wymiana towaru

  1. Dokonaj wymiany w dostępnej powyżej aplikacji AlleKurier poprzez kliknięcie w przycisk "Nadaj paczkę zwrotną".
  2. Postępuj po kolei według 3 kroków dostępnych w formularzu uzupełniając wszystkie swoje dane.
  3. Pamiętaj o prawidłowym wyborze wymiany w 3 kroku oraz podaniu informacji jaki produkt wymieniasz na jaki (wymianę prowadzimy w obrębie danego modelu – wymienić można tylko kolor lub rozmiar). 
  4. Zapakuj wymieniany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu) i odeślij go w wybranym przez siebie punkcie.

PAMIĘTAJ:

  • Wymiany dokonujesz na własny koszt. 
  • Przesyłka zwrotna jest opłacana przez nas.
  • Towar nie powinien nosić śladów użytkowania oraz być w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami.
  • Wymiana towaru będzie realizowana w przeciągu 14 dni roboczych od odebrania przez nas przesyłki. Jest to spowodowane możliwym brakiem na stanie danego produktu i potrzebną uszycia go w pracowni. 
  • W przypadku braku produktów na stanie magazynowym zostaną zwrócone pieniądze. Dotyczy to przede wszystkim produktów z wyprzedaży.

Zwrot towaru

  1. Dokonaj zwrotu w dostępnej powyżej aplikacji AlleKurier poprzez kliknięcie w przycisk "Nadaj paczkę zwrotną".
  2. Postępuj po kolei według 3 kroków dostępnych w formularzu uzupełniając wszystkie swoje dane.
  3. Pamiętaj o prawidłowym wyborze zwrotu w 3 kroku oraz uzupełnieniu numeru zamówienia.
  4. Zapakuj zwracany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu) i odeślij go w wybranym przez siebie punkcie.

PAMIĘTAJ:

  • Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
  • Zwrot pieniędzy będzie realizowany w przeciągu 14 dni roboczych od odebrania przez nas przesyłki.
  • W przypadku zamówienia "Za pobraniem" prosimy o uzupełnienie pola z numerem rachunku, tak abyśmy mogli zlecić na niego zwrot środków.
  • Towar nie powinien nosić śladów użytkowania oraz być w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami.

Reklamacja towaru

  1. Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego.
  2. Wypełnienie wszystkich pól formularza oraz dokładne opisanie przedmiotu reklamacji (w tym opisu nieprawidłowości i czasu ich wystąpienia) pozwoli nam na jej sprawniejsze rozpatrzenie.
  3. Prześlij wypełniony formularz na adres: sklep@spawear.pl i dołącz do niego zdjęcia produktu.
  4. Poczekaj na odpowiedź z naszej strony. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego produktu.
  5. W przypadku akceptacji reklamacji postępuj zgodnie z naszymi instrukcjami w sprawie wysyłki.
Formularz reklamacji