Wymiany, zwroty i reklamacje
Wymiana towaru
- Dokonaj wymiany w dostępnej powyżej aplikacji AlleKurier poprzez kliknięcie w przycisk "Nadaj paczkę zwrotną".
- Postępuj po kolei według 3 kroków dostępnych w formularzu uzupełniając wszystkie swoje dane.
- Pamiętaj o prawidłowym wyborze wymiany w 3 kroku oraz podaniu informacji jaki produkt wymieniasz na jaki (wymianę prowadzimy w obrębie danego modelu – wymienić można tylko kolor lub rozmiar).
- Zapakuj wymieniany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu) i odeślij go w wybranym przez siebie punkcie.
PAMIĘTAJ:
- Wymiany dokonujesz na własny koszt.
- Przesyłka zwrotna jest opłacana przez nas.
- Towar nie powinien nosić śladów użytkowania oraz być w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami.
- Wymiana towaru będzie realizowana w przeciągu 14 dni roboczych od odebrania przez nas przesyłki. Jest to spowodowane możliwym brakiem na stanie danego produktu i potrzebną uszycia go w pracowni.
- W przypadku braku produktów na stanie magazynowym zostaną zwrócone pieniądze. Dotyczy to przede wszystkim produktów z wyprzedaży.
Zwrot towaru
- Dokonaj zwrotu w dostępnej powyżej aplikacji AlleKurier poprzez kliknięcie w przycisk "Nadaj paczkę zwrotną".
- Postępuj po kolei według 3 kroków dostępnych w formularzu uzupełniając wszystkie swoje dane.
- Pamiętaj o prawidłowym wyborze zwrotu w 3 kroku oraz uzupełnieniu numeru zamówienia.
- Zapakuj zwracany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu) i odeślij go w wybranym przez siebie punkcie.
PAMIĘTAJ:
- Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
- Zwrot pieniędzy będzie realizowany w przeciągu 14 dni roboczych od odebrania przez nas przesyłki.
- W przypadku zamówienia "Za pobraniem" prosimy o uzupełnienie pola z numerem rachunku, tak abyśmy mogli zlecić na niego zwrot środków.
- Towar nie powinien nosić śladów użytkowania oraz być w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami.
Reklamacja towaru
- Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego.
- Wypełnienie wszystkich pól formularza oraz dokładne opisanie przedmiotu reklamacji (w tym opisu nieprawidłowości i czasu ich wystąpienia) pozwoli nam na jej sprawniejsze rozpatrzenie.
- Prześlij wypełniony formularz na adres: sklep@spawear.pl i dołącz do niego zdjęcia produktu.
- Poczekaj na odpowiedź z naszej strony. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego produktu.
- W przypadku akceptacji reklamacji postępuj zgodnie z naszymi instrukcjami w sprawie wysyłki.